Umutipek aaa öyle mi?o zaman cok iyi cünkü sacma olurdu yani ocak-subatta dogan cocukla aralık cocugu bir degil sonucta bildigin 1 yas war.konuyla biraz alakasız olacak ama benim esim ocak basi dogumlu mesela ben kasım sonu dogumluyum takılır bana hep 30 yasındasın diye bende hayır 29 um diye atışırız hep 😊😊sene yüzünden yaş alıyorsun o da kötuü birşey.kızım da ayni olsun istemiuorum keske gec yazılabilse