Adeti yaklaşanlar ne durumdasınız var mı belirtisi olan kızlar.Bende 3 gündür sanki her an regl olucakmışım gibi kasık ağrısı var sadece. Ama normalde hiç şaşmayan ve adetimin yaklaştığını anladığım gögüs ağrısı yok hala ki adetime 8 gün kaldı.Bir de akıntım var yoğun ama sanki yumurtlama dönemindeki gibi akıntım şeffaf.Kafam karıştı 😥