Kahveli Kubraalp ac git canim çünkü bir çok değerine de bu sekklde baktırabilirsin. Açılır açılmaz git 9 da
Htccprz Htc_31 şubat 2 benim de✌ 2. bebek,geçen ay denedik bi kaç kez ama uygulamadaki ovulasyinla vücut belirtilerim aynı olmadi o yüzden ovülasyon testi aldım onlarla deniycem bu ay 🙂 inşallah görürüz çift cizgiyi✌❤
SOSmom Htccprz Imsallah canım.Uygulama maalesef tutmuyor genelde.Çok standart gösteriyor günleri ama her kadının degisiyor metabolizmasına,o ay yasadıgı strese,beslenmesine vs. göre.En iyisi yine ovulasyon testleri ve beraberinde akıntı takibi…
Htc_31 Htccprz benim pozitif çıktı canım ama bir sorun olmadığı sürece 7 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum kalp atışını duymak için hemen
Nhlyldz__123 5 Şubat 🙈 hala olmadım kızlar göğüs ağrım var ama olmadım 🤷🏻♀️ 7 sinde idrar testı yaptım ama çıkmadı erken gebelık testiydi ya normal gecıkme falan sa diye korkuyorum o yüzden bır hafta gecmesını beklıyorum kan vermek ıcın 🙂
Nhlyldz__123 SOSmom normalde olmuyordu olurdum hep ama geçen ay stres sıkıntı derken aralıkta olmadım söktürücü ile adet oldum oda zaten 3. Hapı alırken olmustum dırekt sokulmuştu ama hiç göğüs agrısı vs yoktu hormon testı yaptırdım sıkıntı yok dedı doktorum. Bu ay hiç bir stres sıkıntı olmamasına rağmen böyle oldu olcak gibiyim karnım agrıyor goguslerım çok sızlıyor agrıyor ama gelen giden yok
SOSmom Htc_31 Harika 😄😄Tebrik ederim canım.O zaman sıradaki gebelik haberi tüm isteyen ve bekleyenlere gelsin insallah 😀😀