SerenKoralzer Bestezdemir selam 👋 Allah yarıdmcın olsun canım benim zor vallahi bende ilk oldugu için hepsini yaşayıp görüyorum😊
Tubaygt Bende Mart annesiyim allah nasip ederse geceleri yatmakta çok zorlanıyorum mideme çok baskı yapıyor şu son iki gündür tekmeleri aşağı da hissediyorum normal mi acaba
MdhTpz [bilinmeyen] 😘 Sizin kac haftalik? Biz de aslinda esimle Nisan da dogsun diye dusunuyoduk ama daha erken verdi Allah.Ikimizin de dogum gunu Nisanda cunku😍
Aslim Ya kızlar ben anlamadığım bişey çar o tesi doktora kontrole gittim doktor şuan kaç haftalık dedi bende olması gerketiğiygibi 28 +3 gün dedim neyse bebeği kontrol etti 29 hafta 5 güne uyumlu dedi bu nasıl oluyor ki şimdi ben hangisininden sayıcam
MdhTpz Aynen oyle Allah herkese hayirli dogumlar nasip etsin insallah🙏 Sag salim alalim bebislerimizi kucagimiza 🙏❤
MdhTpz [bilinmeyen] Aynen oyle Allah herkese hayirli dogumlar nasip etsin insallah🙏 Sag salim alalim bebislerimizi kucagimiza 🙏❤
Hifaa Selam bizde 29+5 olduk. Hareketlerinde azalma oldu aynı durumda olan var mı korkuyorum normal mi
SemaSimsek Hifaa selam canim bende 29 + 6 yim Bugun ama hareketleri gittikce cogaliyor sanki. Bazen bebeklerinde dinlenme gunu oluyormus, yinede bi doktoruna sor istersen ama bence endiselenmene gerek yoktur.
Halidemat SerenKoralzer Bende martın sonunda görünüyor. Çok şükür hiç bulantı olmadı benim. Oğlum olacak inşallah
aslicerkan SerenKoralzer yaa bulantı zor insAllah atlatirsin Rabbim sofa versin benim hicbulantim olmadi benimde martin sonu dogum 😊
SerenKoralzer aslicerkan Rabbim hepimize şifa versin zor bi durum ama az kaldı geçicek inşallah bu günleri de özlicez bence 😊