Gizem260 Ebeanne97 yani aslında bi takım kafam da oturmayan bişeyler var o yüzden bide Ezcan hanımı denemek istedim
Gizem260 SssenemmM adı soyadı neydi sizin gittiğinizin bende bi kaydım olsun diye gideceğim çomü ye çünkü doğumda riskli bi durum olursa özeller almıyor oraya gönderiyorlar
SssenemmM Gizem260 benim kistlerimden dolayı yaklaşık 4 yıldır gidiyorum ve kesinlikle bırakmam ve tavsiye ederim prof Dr Bülent Demir
Ebeanne97 Gizem260 bende sizin gibiydim cengiz bey ile tanıştık iyiki dedim eger aradiginizi bulamazsaniz cengiz beyi de tavsiye edebilirim
1ayzaannesi Merhabalar kızlar. Bende çanakkalede hasan çetine gidiyorum vee yarın doğumum var. Biga can hastanesinde buluşacağız doktorumuzla. Saat 14:00 a ameliyata gireceğimmm. Dua edin banaa 🙏🏽♥️
SssenemmM 1ayzaannesi Allah yardımcın olsun rabbim ikinizi de sağ salim kurtarsin müsait olduğunda haberdar et
1ayzaannesi Merhabalar kızlar. Bende çanakkalede hasan çetine gidiyorum vee yarın doğumum var. Biga can hastanesinde buluşacağız doktorumuzla. Saat 14:00 a ameliyata gireceğimmm. Dua edin banaa 🙏🏽♥️
1ayzaannesi SssenemmM aminn inşallhh 🙏🏽 Yarın her şey yolunda gitsin perşembe evime döneyim bebeğimle hemen paylaşacağım doğum hikayemi hepinizleee 🙏🏽♥️
Bgmk Ebeanne97 ekstra detaylı yaptırmadık. Hasan bey her gittiğimizde bütün organlarına baktı. 4 Lü test yaptırmamızı istemişti ekstra ücret bir tek o zaman verdik
1ayzaannesi Gizem260 evet canım en başından beri normal yapamam dedim doktoruma çok korkuyordum çünkü. Gerçi sezaryenden de çok korkuyorum ama olsun ☺️
Bgmk Ebeanne97 400₺ olarak ödemiştik o zaman muayene ücreti de içindeydi. Ama yılbaşından sonra zam gelmiş olabilir