Ezoo35 Bende sizin zamanın Sema23- bende 5+4 gibi gittim çok ufak bi kese vardı fakat bebek görünmüyor dedi doktor. İlerki haftalar da görünür endişe etme dedi acil doktoru. Gerçekten de sonradan göründü. Sakın korkmayın bu çok normal bir durum
Cutemomy Sema23- 8.haftaya kadar beklemiştim. Kese 2.8 cm olunca Dr. Kesin kanaat getirdi boş gebeliğe. Kürtaj oldum.2021 ocakta. Hala bekliyorum hamile kalmayı… Keseniz kaç mm oldu?
Mercan12 Sema23- beta benim ilk 6 2 gün sonra 60 cikti bir daha olcturmedim 10 gün sonra keseye gittim
Kbraguler Canım bekle bende kalp atısı duyulmadı kese bozulmaya baslamıstı bugün gittim kalp atısını duyduk gec diöllenme dua et inşallah olur olmazsada hiç üzülme tekrar olur bebeginiz
Elfs Sema23- canım boş kese diyebilmek için en az 25 mm olması lazım daha vakit var sakin ol iyi düşün inşallah olur🙏
nuhunannesi42 Sema23- bende 8. Haftada görmüştüm bebeği. 4 haftalıkken kese bile olusmamisti 6 haftada baktı kese var bebek yoktu 2 hafta sonra tekrar gel dedi hem kalp atisunu hemde bebeği görmustum 🥰kötü düşünme. Hep iyi şeyler düşün iyi olsun inşallah sağlıklica alırsın kucagina
2cocukluana Kesinlikle tek doktorla kalmayın.ben gittigimde 8.4 günlüktü ustten bakti hizli hizli kese boş kayit yaptir alalim oyleden sonra dedi neye ugradigimi sasirdim.baska bir hastaneye gittim ayni gün kalp atisini duydum.simdi 6 yasinda okula gidiyor
Sema23- 2cocukluana bana alttan baktı dedi yok göremedim falan kese var bebek yok dedi olmazsa doktor değiştircem canım valla
Feyzaklkn @Happymami ben ilk öğrendiğimde 18 di 3 gün sonra kan verdim 32 oldu bugün yine verdim 44 oldu çok korkuyorum çok sevinmiştim yarın başka doktora gidicem bana dua edin
Happymami Feyzaklkn ben öğrendiğimde 7 idi şimdi 8 haftalık olduk bile endişe etme bol bol dua et Rabb’im yardımcın olsun 🤲♥️