Sema23- benim gec dollenme değildi adete 9 gün kala öğrenmiştim kasik ağrısıyla hastaneye gittim beni yatırdılar 6+5 ti doktor bakti bebek yok zaten bu kese bebek oluşacak bir kese değil dedi ağlaya ağlaya 2 gün yattım hastanede pazartesi çıkaracakken tekrar alttan bakalim dedi 7+0 dim ve embriyo vardi bu defa kalp atisi cok zayif takip edelim dedi birde orda zehir etti bana hamileliği dün başka doktora gittim 7+2 yim ve doktor gayet iyi kalp atisi da dakikada 130 daha ne olsun dedi yani tek doktorla kalma ve içine ferah tut bir hafta içinde hayatımı mahvettiler sanadq umut olsun insallah