Canım kızımı öğrendiğimde kese vardı, beta hcg 19.600’dü. Bebek görünmemişti daha. Özelde öğrenmiştim hamileliğimi ama ilk bebek heyecanıyla görmek için devlete de gittim doktor keseyi gördü ve ölçtü 26 mm dedi bu keseye göre bebek olması lazım ama içi boş dedi alınması gerekiyor vs. Falan dedi. Sonra rahatlamak için 1 saat sonra tekrar özele gittim doktorum ölçtüğünde 21 mm çıktı, bebeğine biraz zaman ver dedi şimdi nereye gidersen alalım diyecekler başka doktora gitme dedi ve dediği gibi de yaptım kalp atışlarını dinledim. Kızım da geç döllenme son adet tarihimle arasında 1 ay vardı. Bence bekle haftan da küçük kese de küçük.