Naber81 Tamam da herkesin doktorlara bu şekilde yaklaştığını, sabah akşam ona özel çalışan bi doktor gibi muamele ettiğini nerden çıkardınız.? Tabii ki de özel Doktor diye dakika başı istediğimizi sorma hakkını tanıyamayız kendimize. O da bir insan ve özel hayatı, ailesi olan biri. Ama mesela şuan ben şehir dışındayım 2li tarama testi vaktim geldi ve aklıma takılan birşeyler var. Ben kendi güvendiğim doktorum ile iletişime geçip ondan bilgi alsam daha doğru olmaz mı? Bunu zaten belirli saatler içinde yapmalıyız, iletişime geçmeliyiz.