Nursedacelik numara vermese bile iletisim kuracağınız bir mail adresi en azindan vermeli. Acil durumlarda ne yapmaniz gerektigini soylemeli. Ozele gidip para veriyoruz diye ben insanlarin ozel hayatina surekli mudahil olabilecegimizi dusunmuyorum. Acil durum olmadikca aksam rahatsiz edilmemeli mesela. Bir soru sorulacaksa is vaktinde sorulmali. Ozeldeki cogu doktor veriyor iletisim numarasi; vermeyenler de asistaninin numarasini veriyor. ( onceki doktorum ozeldeydi onun asistaniyla gorusuyordum whatapptan mesela)
Benim doktorum devlette; ozel olarak hocaya parali takipliyim devlette. Doktorum mail üzerinden iletisim kuruyor. Ne zaman mail atsam 1 saat icinde cevap yaziyor. Ayni zamanda acil durumda direk hastanenin kadin dogum servisine basvurup “şu hocanin ozel hastasıyım dosyam da bu” seklinde basvurmami zaten ordan direk onu arayacaklarini soyledi.
Doktorunuz kesinlikle acil bi durumu nasıl yonetmeniz gerektigini aciklayip, size iletisim bilgisi vermeli. Bu ozel telefon numarası olmak zorunda degil dedigim gibi ☺️