İyi akşamlar anneler. Kafama takılan bi durum var ben özele gidiyorum acaba doktorum bana numarasını vermeli miydi.? Sonuçta özele gidiyoruz para veriyoruz. Şuan ben başka şehirdeyim sormak istediğim şeyler oluyor bunun için iletişim bilgileri vermek lazım değil miydi