Legolas 18 haftalığım ama yemekten sonra belki onun dışında hiç bi şekilde belli değil göbek filan yok bu gidişle anca 7.aya çıkar heralde 😂
GriMavi iscansedaomer ben 5. Aya girdm karın filan yok normal göbeyim var herzamanki gibi Hamile oldugumu bilmeyenler hic anlamıyor bile Herkesin karın yapısı farklı İç karnım bya genis sanırım😀
gzdomural GriMavi 😄 benimde aynı 6 buçuk aylık daha yeni yeni anlaşılıyor hamileliğim geçen ilk defa biri hamileyim diye minibüste yer verdi çok mutlu oldum 😊
zeynepdurunun_annesi iscansedaomer ben ona inanmıyodum ama benim karnım öne doğru gidiyo demekki karın tipi etki ediyomuş 😂 bir de kız saklıyo kendini olabilir
Cscn iscansedaomer bende 3. aya girdim hamdolsun, bende aynı hissediyorum ama kim görse karnın çıkmış artık diyor belli oluyormuş yani dışarıdan da 😄 bir de karnım fena sert
iscansedaomer Eminedmr bence de olabilir ya kişiye göre bence göreceli birşey o yüzden bence göbeğim çıktı 😂
zeynepdurunun_annesi Cscn yok önde toplu olursa erkek diyolar 😂 kenarlara yaygın olursa kız derler. Ben inanmazdım ama tuttu bende 😂 doktor erkek dedi
Cscn zeynepdurunun_annesi benim arkadaşımın kenarlara yaygındı erkek oldu ama 😄 sağlıklı olduktan sonra önemi yok tabii de insan merak ediyor ya hu 😄
Benburcu offfff 4. ayındayım ve benim de asla karnım cikmado hele sabahları açken hiç yok ..eşime diyorum sen büyüdüğünü gorebiliyormusun o da diyor ki hayır:)
Aybukeninannesi01 iscansedaomer bende 13+4 günlüğüm zayıfım 😂ama hiç karnımdan hamile olduğum anlaşılmıyor karnım sertleşmeye başladı ama bi değişim yok hayla hani yemek yiyince insanin karnı biraz şişiyor ya o kadar ☹️😂
iscansedaomer Aybukeninannesi01 benim yemek yesem de aynı yemesem de karnımın büyüdüğünü hissedebiliyorum ya popuş da büyüdü belli ama denin de belli olur merak etme 😇
keremveannesi iscansedaomer yapıyla alakalı kuzum bide aldığın kilo sanırım. Bende 56yla hamile kaldım hala aynı kilodayım karnmda çıkmadı pek :) anlaşılmıyor
iscansedaomer keremveannesi ben hamilelikte kilo verdim hala aynı kilodayım 56 kiloyum ama karnımın sertleştiğini fark edebiliyorum yaaa ☺️