Kızlar ben 10+5 iken doktora gittim. Doktorumu değiştirdim ilk kez yeni doktorumla tanıştım. Ve ultrasonla bakarken cinsiyeti söyleyeyim mi dedi. Ben çok şaşırdım. Yani daha çok erkendi çünkü. Bi şok oldum sonra söyleyin dedim merakımdan 😂 kız dedi . Ben de dedim ki hocam peki bu erken tahminleriniz yüzde kaç doğru çıkıyor. Hocada 10 hastamdan 9u doğru çıkıyor dedi. Hiç böyle bir şey yaşayan var mı. Şimdi 12+6 yım 16 haftalıkken gideceğim. O zaman tam öğreniriz. Sağlıklı olsun miniğim yeter ama insanın içinden de böyle şeyler geçiyor ister istemez.