Hazalcemal Meryemce92 amin canım cumlemız ınsallah hayırlısıyla aliriz kucağımıza senin kacıncı hamılelıgın
hifanurunannesi Nihal17 hadi hayırlısı olsun şimdiden canım 😊😊bende istiyorum ama gelmiyor artık yokluyor az önce bile şancı girdi nasıl olur bilmiyorum
hifanurunannesi Annebaba23 öyle olsa sen dogurcan böyle de olsa sen dogurcan onun için korkum yok benim şahsen canım 😉😊❤
Zuhalls Fatmacan inşallah bekliyorum dünden beri sancı var ama çok düzensiz ☹ maşallah kilosu da iyi doğsun artık
Buketylz944 38+6🤷🏻♀️ Bekliyoruz bizde doktorum 38+4 de alayım istiyorsan dedi 3150gr biraz daha kalsın istedim bir şikayetim yok sancı nişan vs 🌸
denizurgun Ayaz2016alya2022 doktorum bana 40+1 de gel suni sancı vericem dedi bende 1cm açıklık da var nişan da geliyor dünden beri ama sizi neden bekletiyorlar 🤷🏻♀️