Meryemce92 elaweannesi Evet iyi dedi çok şükür sadce plasentada kireçleme varmış. Son haftalar olduğu için bi sıkıntı olmaz dedi.
denizurgun hifanurunannesi al benden de o kadar 38+5 atarsa 6 tık yok sanki dün nişanım geldi ama inşallah gelir bu gün yarın 😂
Meryemce92 Hazalcemal Yarın 38 oluyorum ben. Evet normal doğum şmdilik bekliyoruz ilk doğumumda normaldi ve güzel bi doğumdu inşallah buda öyle olur. Eşinin adı Cemal mi 😊 benimde eşimin adı Cemal de 😀
Zuhalls hifanurunannesi 38+4 dün cati muayenesi sonrasi baya bi kanamam oldu ne agri ne su hic birşey yok bebek harektli yoruldum artık bende gelmesini istiyorum sağlıklı bi şekilde inşallah dogururuz😊😁
Kralice39 hifanurunannesi bende ayniyim suyum geldi diye gittim aclma var dediler yats yaptilar simdi evdeyim sezaryan istemediğim için normal doğumu bekliyoruz 🙏
Hazalcemal Meryemce92 masallar canım cocuklarımın ismi Hazal ile cemal bu 3 bebıs ınsallah normal dogum benimde
Nihal17 Bende bugün kontrole gittim yarın 38 haftalık oluyoruz cumartesi günü sabah gel alalım bebisi dedi doktor 🥲
hifanurunannesi Nihal17 hadi hayırlısı olsun şimdiden canım 😊😊bende istiyorum ama gelmiyor artık yokluyor az önce bile şancı girdi nasıl olur bilmiyorum
Aycan051415 hifanurunannesi 33deyim bende istiyom bnce herkes istiyo🤣🤣 sağlıkla zamanında çokta vakit geçirmeden gelsin bebisler ya 37 38 iyi sanki konuşun doğsun bu bebisler sıranızı savin bize😅
mdnkrdmr elaweannesi teşekkür ederim 🥰 Soruyorum genelde asistan hocalar oluyorsa demiyorlar. İnşallah sağlıklı gelsin bebisler 🤲🏻
Annebaba23 Ayy kızlar korkmuyo musunuz ben bı yandan gelsin istiyorum ama bı yandan da doğumdan korkuyorum 🥺
hifanurunannesi Annebaba23 öyle olsa sen dogurcan böyle de olsa sen dogurcan onun için korkum yok benim şahsen canım 😉😊❤