Sukrann10 hifanurunannesi 38+2 bende doğurmak istiyorum. Cok ağrım var dört gözle gelmesini bekliyorum 😕
Kelebek1388 37+0 bizim 02 şubat ama geçmiyor sanki çok güçlü tekmeleri artık yatıp kalkmak eziyet oldu
Hazalcemal Meryemce92 amin canım cumlemız ınsallah hayırlısıyla aliriz kucağımıza senin kacıncı hamılelıgın