Ahmetinannesi25 iki dogumumu da devlette yapan birisi olarak özele hiç gerek yok bence devletteki doktorlar da doktor yani kuşkularınız neler bilmiyorum ama korkmanıza tedirgin olmanıza hiç gerek yok 😇 özel hastaneye verceginiz o oarayı bebeginze harcayabilirsnz bu arada 40 gün önce sezeryanla ikinci dogumumu yaptım 10. Günde ayaklanmıştım işlerimi yapıyodum. Devlete de gitseniz o dikiş agrısını acısını çekicksnz özele gtseniz de 🥰