Vala zenginde olsam hani param da olsa yine devlette yaparım doğumumu ikiside hastane ikiside aynı meslektaş doktor doktordur yani özele vereceğiniz parayı çocuğunuza harcarsınız kendinize harcarsınız yani bilmiyorum 27 haftalık gebeyim devlete gidiyrm kontrollerime özelden farkı yok yani bi farkı varsa oda yani tek odada kalmanız özelde
alt tarafı bi doğum yapılacak 1 2 gece sonra eve geçecen o kadar yüklü para yatırmak mantıksız yani. Devletin doktorlarını bu kadar kötülemeniz çok yanlış bi doktor size kötü geldi diye bütün doktorlar kötü olcak değil.