Ahmetinannesi25 ben de sakaryadayim .şans meselesi bence ben çok memnun kalıyorum.ebe olsun doktor olsun.hem de özel takipliydim özeli bıraktım.o kdr para veremem durumum var ama gereksiz .şuan norml gözüküyor benm bekliyoruz.36hafta olnca ordn gdp randevu alablyosunuz.ben bu sabah gttm.nst de oldum,muayne de oldum, kan da verdim.biraz iş kadınlar da da bitiyor.surkli kapıya vurmalar ,içeri dalmalsr doktorlar da haklı napsinlar. 37+5 im bakalm.arayp bilgi alabilirsiniz.