Ahmetinannesi25 ben özel takipliydim sonra devlete geçtim 19 haftamda şuan 28 haftalığız doktorlarımdan memnunum gayet güzel ilgileniyorlar doğumuda devlette düşünüyorum.Hatta başımdan geçen olayı anlatayım bugün 2.5 yaşındaki oğlum zıplarken alnını çarptı yatak başlığına patlattı ve 2 özel hastane hiç ilgilenmediler direkt devlete sevkettiler ve doktor çok güzel ilgilendi. özel hastanenin biriside medicalpark ve doktora plastik cerrah soruyoruz bize gidin bulun çevrede birsürü hastane var diyor.Burda önemli olan doktor bulmak araştırın derim