Arkadaşlar devlet hastanelerinde normal doğuma doktorlar girmiyor onlara muayene oluyorsunuz ama onlar girmiyor ebeleri giriyor doktorlar sadece sezeryan olan hastalarda giriyor ebelerde iyi mi kötü mü bilinmiyor yani Gaziantep’ te böyle sizin olduğunuz yerleri bilmiyirim bende şuan 35+5 haftaligim bende özele para vermek istemiyorum ama devletteki ebelerden korkuyorum