Saelif Ahmetinannesi25 ilk cocumu ozelde yqptim ama 8 sene önce simdi ates pahasi devlete gidiyorm muqyene ama ozelde dogurmak istiyorm
Ahmetinannesi25 Saelif ilk olunca sorumluluk yok şimdi ikinci olunca o parayı başka şekilde değerlendirmek istiyor insan hele ki bu pahalı durumda
hunilimom Bebekimbebekim niye devlette kötü doktor mu var? Ozeldeki doktorların hepsi mükemmel mi ne kadar yanlış bi düşünce
RaYaRY Canım kalp sorunum yüzünden hiç bir özel doğuma yanaşmıyor son anda sizi devlete yolluyorlar veya çocukta doğumda birşey oldu yine hadi devlet diyorlar
Ahmetinannesi25 iki_tospik_annesii özel hastahaneler bazen de sorumluluk almıyor şükürler olsun ki iyi olmuş şansınıza
Ahmetinannesi25 Oznurkk sakarya da yaşıyorum burayada yeni bir kadın doğum hastahanesi açıldı yeni doktorlar iyi ama randevu alamıyorum bir de muayene olduğun doktor doğuma girmiyormuş nöbetçi kimse o giriyormuş
Oznurkk Ahmetinannesi25 çoğu hastanede öyle. Özelde de öyle. Bize de özelde gece olursa hangi doktor varsa o girer dediler. Ama bazı hastanelerde ek ücret alarak doktorun yoksa getirtiyorlarmış
Ahmetinannesi25 Oznurkk bakalım artık nasip hele bir doktor a gidip konuşabilsem daha rahat karar vereceğim
Ahmetinannesi25 Fatma191 evet ya özel bazen sorumluluk almıyor ben de fiyatlardan dolayı biraz kararım değiştirdi çok fazla ama yine korkum var doktorlar nasıl çıkar diye ben de ilk dogumumu özelde yaptım
Fatma191 Ahmetinannesi25 canim bi kere git zaten anlarsın doktor nasil diye gerçekten bemi de hep korkuttular devletteki doktorlar insanı azarlıyor bilmm ne hicte oyle değil özeldeki doktorumdan daha iyi insallah sanada oyle biri denk gelir
nurgulhanim Ahmetinannesi25 İstanbulda çam ve sakura istesen orda şehir hastanesi varsa oraya git devlet hastanesi gibi olmuyor lüks ve ücretsiz burda çam ve sakura çok güzel otel gibi ve çok ayrıntıya giriyorlar özelden daha çok inceliyolar emin olabilirsin
MucizeAnne_ Bebekimbebekim evet sezeeyan çok önemli birinci hamileligimde çok memnundum doktorumdan canımdan ve bebeğimden hicbirsey önemli değil ve yine özelde yapacam doktoruma
Ahmetinannesi25 Fatma191 amin amin daha yeni gittim kontrole diğer kontrole devlet e alaçam inşaallah çok sagolun 😍
Nnurdan Ahmetinannesi25 cnm devlette iyi bildiğin bir doktor varsa özele hiç gerek yok özele bende özele muayne oluyorum ama doğum için devleti seçicem cidden fiyatlar uçmuş o parayı yine çocuğumun eksiklerine harcarım
Hunilininbirii İmkanın varsa tabiki özel canım. Mecbur kaldım evime yakın diye devletin aciline gittim bi kovmadıkları kaldı azar yedim bişey yok diyerek gönderdiler gece kanamam olmuş ayrıca hiç temiz değildi tabiki her hastanede böyle olcak diye bişey yok
Ahmetinannesi25 Hunilininbirii imkan var olmasına da ama imkan olsa bile öyle pahalı ki herşey bir kere daha düşünmek istiyor insan
Nnurdan Ahmetinannesi25 önemli olan doktor benim yakınlarım hep devlette yaptı sezeryan olsun normal olsun hepsi çok memnun sadece daha doktorunuzu iyi araştırın bulun!!!
Elifgoktug1 Ahmetinannesi25 benimde 2. İlkini özelde yaptım 4 sene önce ama ücretler iyiydi o zaman şuan en aşağı 4500 doğum bide sadece doğum fiyatı bu muayeneleri nst lernderken 5500 ü bulur gibi 🤷♀️ devlete geçtim aynu ameliyatı yapacaklar sonuçta kasmaya gerek yok diye düşünüyorum aksilik olmazsa devlette yapacağım dogumumu