nisacamal bende adetime 3gün kala pahalı early testlerden yaptım negatif çıktı. Sonra adetim 4gün gecikti dandik bi test aldım silik çıktı. Farklı fakrlı markalarda 3-4 test daha yaptım haftasonuydu doktora gidemedim. Hepsi silik çıktı bi ertesi sabah ilk idrarla yaptığım baya belirgin çıktı. Şuan 8 aylık hamileyim. Silik çıkıraa yanılma ihtimali neredeyse yok. Çünkü o hormon sadece hamilelik durumunda salgılanabiliyor ve azcık bile salgılansa silik çıkıyor