nisacamal ben yapdigimda Hic gözükmedi ondan sonra adetim gelmesi lazimdi geldi sandim cok az leke gelmisdi Test yapmadim o yüzden 2 ci günü hicbise yokdu Test yapdim gözükmedi sonra 4 gün karnimda Bise hissettim inanirmisin esime dedim Ben iyi degilim Ben hamileyim bence dedim oda güldü dedi he kesin hamilesindir diye sakalasdi ertesi günü Test yapdim positiv göserdi soka girdim beklemiyodum ilk hamileligim ve cok istiyorduk öyle bir zamanda hamile kaldimki artik pes etmisdim ve en ilginc seyde 1 gün önce hamile kaldigimi anladim 💓