Akaykader Hasret33 durduğun kabahat kızz al yap hemen 😊 Ben vula markalı bir gebelik testi kullandım ve doğru çıkıyo giyatıda ıygun netten bakabilirsin tatlım çok kullanılıyo doğruluk payı yüksek
nisacamal alcang inşAllah canm🙏 Benm eşim aslında çocuk istemyo diğeri küçük daha yapmayalım dedi?ben çok istediğim için ikna ettm😅
Akaykader @Hasret33 insan gebe kalınca hissediyomuş ben hissettim gebe kaldığımı canım 😊 Kızlar sizde hissettiniz mi
nisacamal Akaykader zor oldu biraz ama oldu😁 ona gore oglanin 5 yasin olunca olursa daha iyi olurmus😳
Akaykader nisacamal Enişte doğru diyo ama insan çocuk sevince ikinciyide istiyo ☺️☺️ Oda seni düşündüğü için demiştir bence 😂
nisacamal Akaykader Evet aslinda zor oluyo bakmasi dio,onuda anliyorm ama oglun biraz buyudu,ogluma bi kiz kardes istiyorum,ben ailenin tek cocugu oldugum icin hep cok cocugum olsun istemisimdir,tek cocuk bi yandan iyi ama buyuyunce kotu😪
Akaykader nisacamal Evet güzellik tek çocuk güzel ama ilerki zamanlarda insan etrafında kalabalık bir aile görmek istiyo İNŞAALLAH herşey gönlünce olur tatlım 😘💕