neannemioluyorum kahvesever__ peki bunu nasıl yapıyorsun yani sakin kalmayı olaylara ilk nasıl tepki verirsin
kahvesever__ neannemioluyorum önce karışımdakini dinlerim anlamaya çalışırım oda beni anlamaya çalışır eğer çalışmasa biraz beklerim sonra sinirlenmeye başlarım ama genelde tavırlarım sakindir kolay kolay sinirlenmem çok kuyruma basmaları gerekiyor sinirlenmem için yada olay büyük olması gerekiyor
Busenil neannemioluyorum sen ne diyosun yaaa gerim gerim geriliyorummm herkeze gıcık oluyorum herşey batar mi bı insana çok gerginim çok napcgmi bilmiyorum 🙈🙈🙈😂😂 hayır gerçekten canımda sıkılıyo bu duruma sinirimi alamayınca bide ağlama krizine giriyorum daha ilk başta böyle oldu ilerleyen zamanlari düşünemiyorum çok korkutuyo beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
neannemioluyorum Busenil hahahahah kız çok tatlısın ama hahaha normalde de mi böylesin peki yoksa sakin misindir😅
edanurbalci Ay ben hamileliğin başından beri çıldırıcam sinirimden en ufak şeye patlama noktasına geliyorum eşime ayrı kayınbabama ayrı iş arkadaşlarıma ayrı. Bak yazarken bile öfkeden kudurdum ıyhhh 😬
neannemioluyorum SerraveAnnesii hahaha ay bende benim kocişe üzülüyorum ama o da hamilelik semptomlarını yaşıyor gibime geliyor bazen alıştı ama o da yaşıyor sanki bazı şeyleri 😀
neannemioluyorum Eminedmr valla bende eşime kaynana diyorum bu kadar olur ya çok bilmiş ve beni hep sinir ediyor😀😅
neannemioluyorum kahvesever__ anladım kız bende normalde öyleyimdir ama bu hamilelik nasıl bi şeyse kontrol edemiyorum kendimi patır kütür agzımdan çıkıyor her şey kalp kırmamaya çalışıyorum inşallah kırmıyorumdur
Busenil neannemioluyorum yani normalde de sinirli bı yapım var ama öyle çok takıntılı değilimdir şuan bana en ufak şeyler bile batıyo yani dün eşim bulaşık makinesini yerleştirdi tableti koymuş bide güzel yikansin diye bulaşık deterjanı dökmüş içine kapağı bı açtım köpük içinde makine hayır bulaşık deterjanı makineye atılır mı ya bunun kavgasını yaptım dün 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ demiyorum ki kocam Allah razı olsun yardımcı olman yeter 😂😂😂
kahvesever__ neannemioluyorum hormonlardan kaynaklanıyor canım maalesef istemenden oluyor bende öyleyim ilk 3 ay sonra düzeldi inşallah 🙏 senin ki de düzelir karşındaki insanlarda anlayışlı olsunlar hamile olduğunu biliyorlar sonuç ta
Morprenses neannemioluyorum beni sakinleştirdi duygusalım herşeye ağlayabiliyorum ama normal hayatımda daha agrasiftim. Hatta eşim sürekli olgunlaştın diyo sjdjdjdn
Miniklimonum neannemioluyorum ya çok değişik ben bir gün sinirli bir gün çok mutlu bir gün delirmiş durumda bir gün polyanna oluyorum bir gün uyanıyorum çok iyiyiym öğleden sonra aklıma sevmediğim biri geliyor çıldırıyorum varya çatacak insan arıyorum ve tabi kahrı kim çeker annem ve eşim bir gün beni bu kadar özel sevdiğin için teşekkür ederim diyorum bir gün sen beni artık sevmiyorsun adam alıştı bişe demiyor tamam aşkım az kaldı dogurcaz diyor 😀😀😀😀😀😀