neannemioluyorum normalde de çok agresif biriyim. çok taşarsam evi yakabilecek potansiyelim oluyor maalesef. Baktım hamilelikte de böyleyim bebeğimin doğunca benim gibi sinirli huysuz olmasından korktum sonra nasıl olduysa daha sakin birine dönüştüm çok şükür şimdi nadir sinirleniyorum. İnşallah hep böyle devam eder bebeğimin annesinin bağırmasını duyarak büyümesini istemiyorum 🤷🏻♀️