Hamileliğim boyunca çok şey geldi başıma 2 ay kanama ve düşük tehlikesi sonrası gizli şeker daha sonra karaciğer enzimlerinde yükselme hepsi düzeldi suyu az gelişme geriliğine girmek üzeresiniz dedi doktor daha sonra evime hırsız girdi asla sakin kalamadım inşallah bebeğimi etkilememiştir diyeceğim de bilemiyorum 😞