Ecemayrn Damlla1 evet öyle oluyor birde şöyle bir durum var biz gebeliğimizi hesaplarken son adetin ilk gününden itibaren hesaplıyoruz ondan bazen kese görünmeyebiliyor kalp atışları duyulmayabiliyor çünkü bebek çok minik daha ulusal hesaplama öyle olduğu için bazen yanıltıyor bence
Havvauslu Ecemayrn 6+2 yiz 7+2 de duymak için gideceğiz ❤️Bir yorgunluk var onun dışında hiçbir belirtim yok
_aren Havvauslu bug Ecemayrn bugün tam 5 haftalık oldu haftaya ilk doktor kontrolüne gitmeyi düşünüyordum ama kalp atışı için genelde herkes 7.hafta yazmış beklesem mi diye kararsız kaldım
MucizeDua Bende adet tarihime göre ,8+1 im ama daha ultrasona göre kaç bilmiyoruz ama tahmini bence bir hafta geriden gidiyoruz yani 7+1. Kalp atışlarını duymadim daha gitmedim kontrole 🤭 güzel gidiyor hamilelik hamd olsun
Ecemayrn MucizeDua evet çok haklısınız hesaplamaya göre adet dönemini de gebe olarak sayıyoruz çünkü ne zaman döllendiğini bilmiyoruz ondan benzeşe hesaplama bir hafta geriden geliyor
Betul0724 Ecemayrn 8+4 kalp atışını 6+1 de duydum şükür ilk gebeliğimde çok bulantı çektim 4 ay şimdi hiç şikayetim yok şükür hamile gibi hissetmiyorum bile 😊
Ahmet2121 Betul0724 ayy çok sevindim ve ben ilk gebeliğimde çok çok sıkıntı çektim kusmadan hep hastanedeydim bu 2. Daha 5 haftalık bana da dua edin lütfen kolay geçsin belim çok fena agrıyor
Damlakaraduman Feyzacelikcan canım genelde sabah ilk idrarla yapılan testleri doğru diyorlar en iyisi gidip kan ver için öyle daha rahat eder 😌
Feyzacelikcan Damlakaraduman Kürtajdan sonra daha 1 kere regl oldum ikinciye 5 gün var 😒 Erken olduu bayaği varsa yine ayni şeyyi yasarim diye çok korkuyorum..
Deletedmom73711 Ecemayrn 4+4’üz daha.❤️ Göğüs hassasiyeti, sabah bulantısı ve şişkinlik var şimdilik. Çok şükür bugün kesemizi gördük, 2 hafta sonra da kalp atışı için gideceğiz. İnşAllah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur hepimize.🧿👶🏻💚
Mucizem59 Deletedmom73711 biz seninle aynı hamile kalmışız bende 4+2 yim şuan 🥰 bugün ögrendim hamiş olduğumu 3 test yaptm hepside dolu dolu kirmizu cizgi. Yarin doktorda randevüm var insAllah keseyi görürüm 🥰
Kavakyellerihercai Deletedmom73711 ya sizi çok merak ediyordum maşallah size gebeymişsiniz 🥰🥰 hatırlıyor musunuz rahim filmi konusunda sorular soruyordum cevaplıyordunuz
Sumeyyenurc Tnscansu 5. Hafta istemişti dr bende iki tahlilimi eksik istemiş baska doktora gectim onlari da yarin saglikocaginda yaptırıp sonucu doktoruma atacağım 8+1 im şuan
Blgn02 Ecemayrn Ecemayrn bende. Dün gittkm doktora kese görünmedi tekrar kan tahlili yaptırmami söyledi Ocak 20sin de sağlık ocağına gittim kan tahlili yaptırdım beta HCG 154.0 haftaya yatıracam değerlerim yükseldimj tedirginim İnşallah kalp atışını duyarım 😌 5haftalgim
Betul0724 Damlakaraduman ilk gebeliğimde 7-8 haftaya kadar sadede alttan göründü bebek çok zayıf olduğum halde o dönemde
Sumeyyenurc Tnscansu ilk yaptirdigimda hafta sonu araya girmişti bu sefer nasil olur bende bilmiyorum canim ozelde yaptirdiklarim 540tl tutmustu bu kez hem daha az test istendi iki tane diye saglikocaginda vereyim dedim belki oglenden sonra çıkar belki bir gun sonra hic bilmiyorum daha yani anlayacağın
Nupeldam Ecemayrn Henüz duymadim . Ama biz daha çok yeniyiz . Yolların durumundan dolayı da hastaneye gidemiyoruz insaalh haftaya duyarız.. son regl tarihine göre 4 hafta 5 günlük