Efnan60 Bende 7+0 hafttalık hamileyim kasıjlarım belım agrıyor toprak rengı akıntım oldu sızce normal mi
SevvalAkbass Efnan60 Benimde 4. Haftamda kahverengi bir akıntı oldu ve gitti bende telaşlanmıştım ama doktorum olabilir dedi uzun sürmedi 1 gün oldu geçti, pembe kırmızı renkte olursa sıkıntılı oluyormuş, yine de doktorunla görüş derim
Essezen Efnan60 çok normal canım benimde 7 haftalıkken lekelenmem oldu çok korkmuştum hemen çıkıp doktora gittim fakat endişelenecek bişey yok dedi doktor o yüzden stres yapmamaya özen göster şuan 11 haftalığım lekelenme kesildi
Theia Efnan60 koyu kahveyse ve hala devam ediyorsa normal degil diye biliyorum doktoruna danısmalısın
SevvalAkbass 6+2 haftalık hamileyim, cuma günü kalp atışını duymaya gideceğim umarım duyulur ❤️ Mide bulantım ve koku hassasiyetim var kese 4+6 görülmüştü bende de 🥰
Ecemayrn Damlakaraduman evet 5.-6. Haftada bnde de oluyordu kasık ağrıları ama bu hafta olmuyor pek çok şükür bir süre sonra geçiyor sanırım yerleşme falan ağrısı o
Damlakaraduman Birde hanımlar 6 haftada karıındann kesesi gözükmeyen oldumu benim göbeğimden gözükmedi vajinal bakıldığında kese gözüküyor
Ecemayrn Damlakaraduman demek ki hesaplama yanlış yada geç döllenme olmuştur haftaya net şekilde gözükür kese.
Betul0724 Damlakaraduman ilk gebeliğimde 7-8 haftaya kadar sadede alttan göründü bebek çok zayıf olduğum halde o dönemde
nurars31 Damlakaraduman 7+5 deyim 6+1 iken kalp atışını duydum fakat hala benimde daha kesem karnimdan görünmüyor
Elffbls Ezoo35 göğüsler koyulaşmaya baslayınya erkek aynı kalınca kız oluyormus 🙈😍 Çok kısıde tuttu ilk kzıımdada tuttu bilginiz olsun dıye soyledım
--arslan-- Ecemayrn 9+2 olduk yavrusumla kalp atışlarını 7 inci haftada ultrasonda duydum ama geç duyulabiliyormus genel olarak biz biraz şanslı olduk 🥰
eflinveannesi --arslan-- Hayırlı akşamlar şimdi ultrasonu incelerken kalp atışının 70 olduğunu gördüm internetten baktım 6. Hafta da 100-160 arası olması gerekiyormuş sizlerin kaçtı acaba endiselenmelimiyim aklıma çok takıldı şuan
Sumeyyenurc Ecemayrn 9. Haftaya girdik 8+1 den selam 👋🏻 kalp atışını 7+3 de duyduk pıt pıt ne guzel atıyordu mide bulantilarim yogun devam EDİYOR arada kusma var ilac kullaniyorum prilam ama cok etki etmiyor karin bel agrisi falan cekiyorum🥲birde halsizlik uyku hali full devam
Feyzacelikcan Kizlar nereye yazayim bilemedim ben test yaptm 4 gün önce sabahtan uyanır uyanmaz ikinci cizgi var yalnız çok silikti ama kime gosterdiysem gördü. Dün akşam tekrar yaptım tek çizgi ?
Damlakaraduman Feyzacelikcan canım genelde sabah ilk idrarla yapılan testleri doğru diyorlar en iyisi gidip kan ver için öyle daha rahat eder 😌
Seymadige Feyzacelikcan sabah idrarda daha net gozukuyo hcg hormonu cok salgilaniyo erken saatlerde, sabah tekrar dene ilk idrarinla olmasi cok onemli..