Merhaba arkadaşlar 5+1 oldum daha beta baktıramadım. Sağlık ocağına gittim kardan dolayı kan alamıyoruz dediler. Sağlık ocağında beta artışına baktırdıktan sonra kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum. Sıralamam da yada düşüncem de bi yanlış var mı sizce hem heyecanlı hem gerginim. Kese görüncek mi kalp atışı duycak mıyız bunların stresini yaşıyorum.