Dilara9406 vallahi bende aynı dertteyim kocaelinde yaşıyorum 36+3 haftalık şuan geçen hafta gittim nst ye bağladılar 1 hafta sonra randevu al gel dediler nst için ama randevu yok doktorlar randevusuz bakmıyor işin kötü yanı ben sezeryan olucam 12 gün falan var bana hala gün bile verilmedi devlet hastaneleri bu şekilde özellere güç yetiremiyoruz ne yapıcaz şaştık kaldık