Dilara9406 gazi güzel hastane tavsiye ederim ilk randevuyu aldıktan sonra gerisi kolay oluyo. Benim ablam orda doğum yapmıştı. Şehir hastanesi de çok iyi diyolar ama bana çok uzak ve ters gitmedim hiç özel ve gazi takipli ilerliyorum bi ona bi ona gidiyorum riskli gebelik olduğu için