Dilara9406 ayy Bende o kadar kan verdim sağlık ocağındaki Ebe kanın düşük ayrıca intitihap var neden bakmadi dedi o gün yanındakiyle sohbet muhabbet halindeydi siylediklerime cevap vermedi ben oradayken odadan çıktı gitti beni her hafta hastaneden arıyorlar memnun kaldınız mı nasıldı diye aralıklarında şikayet ettim her kontrolde arayan hastane aramaz oldu