UmutsuzPolyanna ozmus birer birer masadaaann eksiliyor dostlaarr😅🤣 sağ salim kucakla inşallah kuzuşunu😍😍
ozmus Acemianne__ ayy amin, inşallah sen de bir avazda kurtulursjn canım benim😍😍😍😍 sancılarım sıklaşmaya başladı, heyecan korku bir arada 🙈
Acemianne__ ozmus 🥲🥲🥲 korkma cook güzel olcak herşey ♥️ ay daha bir gün önce belirtisiz doğum olur mu diyodun 😂😂😂😂😂 Çok sağol dileklerin için
TubaDMR4 ozmus sağ salim sağlıkla kolaylıkla bebişi kucağına alırsın inşallah🥰 ayy Allahım bizede göstersin o günleri🤲🏻
NBA ozmus bende ilk gebeliğimi 37 haftalık yapmıştım normal doğum du ikinciye gebeyim şimdi 32+4 oldum bakalım o ne zamana 🥰
Fadime60 ozmus su gibi kolay kısa zamanda gelsin inşallah benimde 39t3 olduk oğlumla dua beklerim kardeşim
UmutsuzPolyanna iki_tospik_annesii ben bu gidişle ya erkenden doğurcam ya da 1 mevsim daha geçircem hadi hayırlısı ama daha 30 hafta olcam 38 39 gibi sezeryan olsa ohoo beni beklemeyin siz bırakıın ben sizi yavaşlatırım 😅🤣🤣
Ylnzkus12 Cnm saglıkla al kucağına ❣️❣️ Benimde 37+6 ilk gebelik yarım saattir sancım var inşallah bende doğururum bu gece ya😰 kızlar dua ediiiinn