UmutsuzPolyanna iki_tospik_annesii ben bu gidişle ya erkenden doğurcam ya da 1 mevsim daha geçircem hadi hayırlısı ama daha 30 hafta olcam 38 39 gibi sezeryan olsa ohoo beni beklemeyin siz bırakıın ben sizi yavaşlatırım 😅🤣🤣
iki_tospik_annesii UmutsuzPolyanna Hahaha daha sen yolun başındasın bacım 😂😂😂 niye geçmiyor kız senin hamilelik ksksksk senden sonra hamile kalan kaç milyon kişi doğurdu 😅😅 sen yerinde sayıyorsun ksksk
UmutsuzPolyanna iki_tospik_annesii ya yeminle herkes öyle diyor bana nsndndj ben çok yanlış zamanda hamile kalıyorum arada çok mevsim geçişi yaşanıyor millete uzun geliyor oğlanda da böyle olmuştu şuan bi yerlerde benden sonra hamile kalıp benden önce 40 haftaya ulaşmış bi gebe doğuruyor olabilir snjdjdj🤣🤣
iki_tospik_annesii UmutsuzPolyanna Hahah demekki herkesin dikkatini çekmiş bu durum ksksk bundna sonra çoçuk yaparken lütfen aynı şekilde denk getirmemeye çalış 😅😅😅
Ayaz2016alya2022 @“ozmus”#p20102375Allah bir sancida kurtarsin bize Insallah kac haftaliksin benim 40+1
UmutsuzPolyanna iki_tospik_annesii bundan sonra çocuk olursa da yanlışlıkla olmuş olur 2 bebede kaportayı dağıttım ben 10 bin bakımına gircem hele bi doğuruyum da🤣
iki_tospik_annesii UmutsuzPolyanna Bende tövbelerim walla 😂😂 eşime diyorum bana çoçuk falan deme ksksk diyor niye kanki hani bi kızımız olucaktı 😅😅😅 dedim git kızı başkasından yap 🤣🤣🤣
Kkbbra ozmus bende 39+4 Şuan adet agrısıyla uyandım ve çamaşırım ıslaktı epey korkuyorum 😧 nasıl dogurcam şuan geçti biraz sancm da bu hafta gelicek gibi bizim kız