papatya981 rahimesarp ay bende hep merak ediyorum o anlarda yazanları 😄 benim ilk gebeliğim korkudan mi yada yaşamadığimiz için mi bilmiyorum elim ayagima dolaşır galiba,doguruyorum yazınca milleti doğum masasında hayal ediyorum ahhahahahha
rahimesarp papatya981 aynen öyle 37.haftamdayim en ufak bi ağrıda doguruyomuyum iye elim ayağım dolasiyo
iki_tospik_annesii ozmus Benimde aynı şekilde gelmişti 😅 geçen hafta Cumartesi gecesi doğum yaptım bende 🙊 sezeryanla
Acemianne__ ozmus ayy ben şok gözlerim doldu ellerim titriyor yemin ederim çok sevindim kıııızzzz Rabbim sana en kolay doğumları nasip etsin 4 cm açıklık süper 😍😍😍😍 sağ salim bir an evvel kavuş bebegine 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌺🌺🌺 nasılsın şuannn 😂 ayy çok mutlu oldum yaa
8899ilknur ozmus Rabbim güzelce kurtarsın🤲 Lütfen banada ismimle dua eder misin (İlknur) ismim Rabbim kolaylaştırsın güzelce banada kolay doğum etsin çoluğuma çocuğuma bağışlasın inşallah 🤲🤲🤲🤲💓
ozmus Acemianne__ ayy amin, inşallah sen de bir avazda kurtulursjn canım benim😍😍😍😍 sancılarım sıklaşmaya başladı, heyecan korku bir arada 🙈