tcasl ozmus çok heyecanliii ne zaman birisini duysam kendi doğumum aklıma geliyo Allah yardımcın olsun canım sağ salim bebegine kavuş inşallah ❤️❤️
ozmus rahimesarp şu anda hastanedeyim. Suyum geldi sızıntı şeklinde. 4cm açıklığım var. Sancılarım sıklaşmaya başladı
papatya981 rahimesarp ay bende hep merak ediyorum o anlarda yazanları 😄 benim ilk gebeliğim korkudan mi yada yaşamadığimiz için mi bilmiyorum elim ayagima dolaşır galiba,doguruyorum yazınca milleti doğum masasında hayal ediyorum ahhahahahha
Ada_kacira ozmus rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah canım biz bekleyenlerede dua et olurmu ☺️🙏🏻
kalpatisi_ ozmus yaaaaa ciddenn mii 🥲 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin kuzumm ❤️❤️ Bende 37 de açarım artık postumu
8899ilknur ozmus Rabbim güzelce kurtarsın🤲 Lütfen banada ismimle dua eder misin (İlknur) ismim Rabbim kolaylaştırsın güzelce banada kolay doğum etsin çoluğuma çocuğuma bağışlasın inşallah 🤲🤲🤲🤲💓
ozmus Minisomini su sızıntı şeklinde geldi. Evde 3 kere iç çamaşırı değiştirdim. Sonra belime ağrı girmeye başladı. Hastaneye geldim açıklık 3cm di. Şimdi 4 oldu. Sonra suyum gelmeye devam etti
Zhrebr ozmus bana da dua eder misiniz sancım gelsin teşekkür ederim şimdiden kolayca bi avazda doğumunuz olur inşallah ❤️
Mervek92 ozmus Sağlıklı ve kolay bir doğum olur inşallah hemencecik alırsınız kucağınıza miniğinizi bizede dua etmeyi unutmayın olur mu ☺️