Samira001 hayat_23 benimde bugündü adet günüm olmadım ama bişey sorucam sendede karnında şişkinlik varmı? İnşallah herşey gönlünce olur
femme_sans_defense hayat_23 evet canım yaptığın testte çıkmıştı zaten sen kuruma çizgisiydi diyordun. Beta değeride geç döllenmeden dolayı düşük olabilir. 1 haftaya artar hcg
Buke33 Bende 4 gün oldu hamileligimi öğreneli adet olsaydım bugün 5. Günüm olacaktı ve beni öğrendiğim günden beri adet olacakmış gibi sancim var 5 haftalık gebeyim
Samira001 hayat_23 inşallah oyleyimdir bazen çok sevdiğim yemekden bile tiksiyom 2 test yapdım dün neGatifdi ama geç döllenme olmuşdur belki diye teselli veriyom işde kendime
elifbzdmr28 hayat_23 Cok normal canım ben 10 haftaligim hala aynı ağrılar devam ediyo doktorum rahim genişlediği için olduğunu söyledi
elifbzdmr28 hayat_23 Olabilir ama yerleşme ağrısı da olabilir ama eğer çok rahatsızsan bı git doktora istersen bnde erken öğrendim iki kere gitmiştim aynı agrilardan
kubra_1122 hayat_23 canım benimde ilk 12 idi , adet günümden bir gün sonra oldum kimyasal gebelik dendi sen biraz bekle yinede , çünkü ben çok sevinip hayal kırıklığına uğramıştım ki insallah hamilesindir 😊