kubra_1122 hayat_23 reglim 2 gün gecikmişti 3. Günde oldum tekrar , ama senin daha fazla geciktiyse muhtemelen hamilesindir
Samira001 hayat_23 inşallah oyleyimdir bazen çok sevdiğim yemekden bile tiksiyom 2 test yapdım dün neGatifdi ama geç döllenme olmuşdur belki diye teselli veriyom işde kendime
FKHA hayat_23 çok normal bu ara ara olacak hatta merak etme 10 haftalığım hala oluyor doktorum adet zamanların geldikçe de rahim ona alışkın olduğu için adet tarzı ağrılar yaşarsın demişt
elifbzdmr28 hayat_23 Olabilir ama yerleşme ağrısı da olabilir ama eğer çok rahatsızsan bı git doktora istersen bnde erken öğrendim iki kere gitmiştim aynı agrilardan