Benim ilk hamileliğimde oluşmuştu çizgi hemde aşırı koyuydu rengi kızdı cinsiyeti, şimdi yine hamileyim 27 hafta olduk daha çizgi olmadı cinsiyeti erkek ve sadece göbek çizgisi değil başka yerlerdede kararma olmuştu bende ama hormonlarımla alakalıda olabilir. O çizgi doğumdan sonra kayboluyo