Denizmrt NeseA Hmm bnde Emin değilim çok yeni gebeliğim önceden varmıydı yoksa yeni mi oluşmaya başladı bilmiyorum açıkçası merak ediyorum 🙄
NeseA Denizmrt canım aslında o çizgi hep var sadece gebelikte bazı insanlarda belirgin oluyor normal yani 😘
Meri3220 Denizmrt o bende de var karnımın ortasından dik aşağı doğru 7 8 haftadan sonra iyice belirgenleşti doğumdan sonra geçiyormuş o çizgi oda bir gebelik belirtisiymiş kiminde olur kiminde olmuyor işte
Deletedmom_33 Denizmrt Kimisinde çıkıyormuş canım ama sanırım bende çıkmayacak. Çizgiyi geçtim bende göbek deliği bile hala çukur duruyor 😅
Denizmrt Ahmet2121 hadi ya 🙏🤗 ilk bebeğim hiç önemli kız erkek sağlıkla gelsin inşallah bebeklerimiz 🙏🤗
Ozlem2206 Denizmrt bende hep vardı belli belirsiz ama hamileliğimde dahada netleşmedi 8.aydayım hala aynı açık buğday tenliyim genelde esmerlerde belirginleşiyomuş