Miracinannesi_52 Denizmrt aynen çok koyu değil bir de beyaz tenli olduğum için hemen fark etmiştim ilk ay 😌
dezgi Denizmrt canim ben hamile olduğumu resmen o çizgiden tahmin ettim yani direkt oluşmaya baslamisti şuan da da bariz belli 8. Haftaya girdim💕🥰
Denizmrt dezgi ya kalp atışını duydunuz mu acaba bnde bu gün gittim kese var yolk kesesi var bebek minikmis kalp atışını için erken dedi haftaya tekrar gidicem inşallah duyarm 🙏🥰
Seyma_ck Denizmrt o çizgi normalde de varmış zaten ama hamile kalınca kadınlarda belirginleşmeye başlıyormuş.Ben ilk belirgin bir şekilde 24 haftalıkken gördüm
Denizmrt dezgi hayırlı olsun canım tekrar sağ Salim kucağına al inşallah 🙂🙏 bende haftaya gittiğim de duyarm inşallah 🥰🙏