ilyesta bunda kıracak ya da kırılacak bir şey yok siz gereksiz bir gerginlik yaşadınız sanırım şu an😂 ben sonuçta bunu tecrübe etmedim bilmediğim için soruyorum zaten burda da benim gibi korkanlar ya da hiç bilmeyenler varmış fikir alışverişi yapıyoruz sadece elbette ki işkence etmiyorlar ama her insanın psikolojisi o an bir olmayabilir doğum tecrübem yok bir de eller bağlandığı vakit o an korku ve endişe duyabilirim sonuçta benim ne hissedeceğimi benden daha iyi bilemezsiniz ve kuzenim kelepçe taktılar bayıldım demişti siz bayılmamış ya da rahatlıkla atlatmış olabilirsiniz bu şekilde bir üslup takınmanız şu anda gereksiz oldu sizin gibi üslubu olanlar kelepçeden ya da bantlardan da beter eder insanı 😂😂