eslemsi
Bence devlet hastanesi daha iyi cnm herşeyi doğumdan sonra araştırıyorlar tüm ince detayına kadar Ben özelde doğum yapsaydım bu şekilde araştırmazlardı ertesi günü eve çıkardım
Şuan kaldığım hastaneden çok memnumun doktorlar olsun hemşireler olsun çoook iyiler ve çok anlayışlılar seninle çok güzel ilgileniyorlar asla soru sorduğunda ters bi cevap vermiyorlar ben o yüzden çok memnunum 🙏 ameliyatım faln çok güzel geçti
Özel sadece para için var yani başka hiç birşey için degil