Eslem_1 canım bende o kadar korkardım ki, kan görünce bayılan ameliyatın a’sını duyamayan bi yapım vardı. Doktoruma genel yapın diye yalvardım, hayır o anı yaşa bebeğini hemen gör dedi yapmadı. İnan hiç anlamadım bile. Sadece bebek alındıktan sonra kapatırken biraz hissediyorsun oda bebeği düşünmekten umrunda olmuyor bile. Sonrası zaten o kadar zor ve kötü değil. İnşallah sende Allah’ın izniyle sağlıkla, kolaylıkla doğuracaksın 🥰🙏