Bizim 3. Bebiş ama iki kızdan sonra erkek o yüzden kıyafetler hep yeni alınıyor beşiğimiz vardı arabamızı indirimdeyken aldık kendime henüz bişi alamadım bez şampuan ıslak mendil bunlar alınmadı bide çikolata yaptıracağız ama daha erken diye düşünüyorum