Fadmet Saelif Günaydınn 🌼 benim ilk gebeliğim o yüzden sıfırdan başladım. Büyük şeylerin çoğu tamam. Kıyafet, bakım ürünleri ve bana alınacak şeyler kaldı, onları da şubatta halledip tamamlamayı düşünüyorum ☺️
Fadmet Saelif bir de üçüncü trimester kendini hissettirmeye başladı. Bel ağrılarım kasık ağrılarım oluyor artık
Hasanbbek Saelif giyim bitti besigi aldık dolap aldık kendim için eksiklerin bı kısmı bitti bebek bakım ürünleri ve bez ıslak mendil filan kaldı onları da son ay alacam zaten 🤩
Saelif Canimbebegimm41 beninde pijama takimi eksik bebek arabasi al diyolar ama araba var diye almak istemiyorum 🤔
Deva22 Ben de bir tek bebek arabası ve park yatak aldım ilk bebek herşey baştan alınması lazım ama hem mevsimden dolayı kararsız kalıyorum hem de erken mi diye bekleye bekleye ağırlaştım 🤗
Saelif Deva22 benim kiz kardesim daha cinsiyti belli degilken aliyordu ogrendik herseyi hazir ufak tefek seyler kaldi bide cok zam geliyor ya 🙄
Deva22 Saelif Ya benim daha önce kayıplarım vardı o yüzden yılbaşına kadar hiç bişey almaya elim gitmedi sonra annemin zoruyla yatağını alarak başladık ama çoğu şeyimiz eksik hala
Hasanbbek Saelif ya son evrede agirlasirim çıkamam diye alıyorum 6. Ay bitti ama ben 8. Aya girince kendim ve bebeğin hastane çantasını hazır edeceğim herşey olabilir hazırlıklı olmak lazım şimdi bile zorlanıyorum son ay nasıl olurum acaba 🙂