ayse-huseyin16 Hasanbbek gerçekten bende öyle düşünüyorum şimdiden kıyafetleri yıkamaya yerleştirmeye başladım şimdiden bel ağrım falan var o zaman kendimi düşünemiyorum cinsiyetiniz ne acaba
Hasanbbek ayse-huseyin16 erkek benimde bel sorunum çok siddetliydi kalsiyum takviyesi alıyorum ondan sonra hafif ağrılarım var Dr danışıp için derim daha yolumuz uzun 🙂
Hasanbbek ayse-huseyin16 bı lohusa pijama sabahlikli takım bir normal pijama takımı depent 3 tane atlet 3 tane sonrasında kilot terlik yazma kağıt havlu normal havlu dış fırçası macunu ıslak mendil hastaneden çıkarken de rahat olsun diye bir elbise
seymayy-dmr ayse-huseyin16 lahusa takimi almayi dusunuyorum baska ne alinir bilmiyorum pek benimde ilk gebeligim 22 yasindayim hiç bi bilgim yok daha🤭 siz ne alicaksiniz
Ysmsdn Saelif yatak odası hazır üç aylık kıyafetleri bebek arabası felan hazır geriye kucuk seylerı kaldı 3 ayımız var zamanla artık 🧸🤎💙🙏
EsengulC Saelif benim ikinc bebeğim inşallah nisan ortası ded doktpr bakalım . Büyük eşyalarımız zaten vardı lk oğlumdan beşik alıcam sadece kıyafetleri hazır şuam yıkadım ütüledim dolanba yerleştirdim oğlumdan kalan giyebilecekleri de yıkadım.hastane çantam hazır değil daha pijama falan alcam bi de göğüs.pedi.krem pişik kremi.alıncak o kadar 😊
Mervepera Saelif onun herseyi tam bir odası kaldi gelecek inşallah sonra perde hali avizesi hediyelik birde benim için pjama depend vs şeyler kaldi sonra yıkanır utulenir çantayı odayı hazır hale getiririm 🤭
ayse-huseyin16 seymayy-dmr bende 23 benimde ilk gebelik 🙃 depend aldım göğüs pedi aldım sanırım yüksek bel külot almamız gerekiyor emzirme sütyeni almalıyız emzirme atleti de çok öneriliyor ama ben alma taraftarı değilim. Lohusa pijaması da elbise şeklinde olanlardan almayı düşünüyorum onu çok önerdiler birde normal alt üst pijama önden düğmeli olmasına dikkat edin diyorlar şimdilik aklıma gelenler bunlar bende epey araştırıyorum 💕
AysunUgur Ben 20 haftama kadar çoğu alışverişi yaptım, şu an bitek bebek arabası kaldı ve ufak tefek ihtiyaçlar 🧿 yıkamak ve dizmek için sabırsızım 😅 eşime yapalım, herşeyini kuralım diyorum ama ikna edemiyorum daha erken tozlanır falan diyo 🤷🏻♀️
ayse-huseyin16 AysunUgur ben yıkadım ütüledim diziyorum yavaş yavaş tozlanma olayına katılmıyorum kapalı dolap kapalı oda ne kadar tozlanabilir ki