Evimizinmutlulugu melsedd inş. Öyledir yaa beynimde dolanıyor hep kötü şeyler yatıp kalkıp dua ediyorum birşey oasın diye ilk gebeliğim daha
melsedd Evimizinmutlulugu benimde ilk gebeliğim ister istemez insan tedirgin oluyor sende haklısın ama doktorunda maşallah ne kadar kapalı sözlü🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Deletedmom154 Evimizinmutlulugu tamam cnm.ölmüş olsa kanaman sürekli bi ağrın vs olması gerekiyor..Aceleci davranmış doktorun
Evimizinmutlulugu Deletedmom154 acele değilde ben bilerek çok geç gittim bekledim yani doktor muanesini sadece durumu için gittim doktorum öyle sıradan bir doktor değil burada en iyi 5 doktordan birisi saten herkesin tavsiyesi ve önerisi hep o doktorundu
Deletedmom154 Evimizinmutlulugu iyisi olabilir ama ölmüş demek icin aceleci davranmis benim doktorum 7 keseyi gordu ama kalp atış sesi azdi,kuzenimle ayni zamanlarda hamileydik bebiş onda görülmedi 10 haftaya kadar bekledi çok şükür bebek yaşıyormuş
Evimizinmutlulugu melsedd doktorum çok acık sözlü ve tedaylı oturur hep hastalarıyla konuşur ilerleyişi ayrıntılı şekilde anlatır
Evimizinmutlulugu Deletedmom154 katılıyorum bu ilk aylar baya sıkıntılı gidiyor sanıyorsam zamana bırakmamız gerekiyor galiba bir muhtet
melsedd Evimizinmutlulugu sen gönlünü ferah tut o bebiş oraya illa ki tutunmuştur ama aceleci değildir bekletmeyi seviyor olabilir ☺️☺️🥰🥰
Patito__ Evimizinmutlulugu kesede yoksa beklemek lazm ancak sonrakinde daha ck netlesir hayirlisi insallah Ayrica kese bile yokken bebek olmus demesi sacma kese yoksa zaten bebekte olmaz
Evimizinmutlulugu melsedd alt utrasyonda göründü bebek var kesede çıkmadı kesede olmadıgı içinde kalp atışları çıkmadı tedirginlik ondan sonsuı inş. Dediğiniz gibi olur
Kubra998 Evimizinmutlulugu canim benimde son adet tarihinine gore 6+6 haftalıkken kalp atışı alamadı alttan muayene etti kalp atışı var ama heran durabilir çok zayıf dedi 5+5 gibi duruyor dedi bende inşallah 8 haftalık olunca yani çarşamba günü birdaha gidecem bakalım varmı yokmu
Evimizinmutlulugu Kubra998 inş. Bizim burda hava şartları biraz kötü gidiyor kardan dolayı sen bizden erken gidersen eğer buraya son durumunu yazarmısın lütfen ya
melsedd Evimizinmutlulugu rahat ol canım o zaman ben 12 haftada bebeğimin kalp atışını duydum onu net gördüm gerçi bu benşm yanlış doktor seçmemden kaynaklı oldu şimdi çok güzel bir doktor buldum bana her şeyini gösterdi 🥰🥰😍
Patito__ Evimizinmutlulugu cnm dedgn olay tibben mumkin deil bir yanlslik vr o iste kese yksa bebek var olamaz zaten bebek keseden beslenior ve kesenin icinde olur
Evimizinmutlulugu melsedd inş. Bizimkide böyle olur kucağimıza sağ sağlim alırız rabbim yüzümüze gülerde
melsedd Evimizinmutlulugu ay inşallah canım benim ilk bebek ilk göz ağrısı ilk baş ağrımız diyelim artık ☺️☺️🥰